Home

11350138_952021501486840_1240590331_n

Tanzlife czyli Tomasz Matuszczak, pochodzący z Zielonej Góry didżej i producent, reprezentujący między innymi wydawnictwa Local Talk czy Moda Black zgodził się na krótki wywiad dla Tobiesobiemiastu. Zapraszamy do lektury !

Tobiesobiemiastu: Co obecnie słychać w projekcie Tanzlife czyli jakie masz w najbliższym czasie plany wydawnicze, a jakie plany eventowe ?

Tanzlife: Jest tego trochę, nazbierało się tego przez kilka miesięcy jeżeli chodzi o plany wydawnicze. Informacje będę podawał stopniowo, mogę powiedzieć tylko tyle że pojawię sie na czterech płytach winylowych na dzień dzisiejszy z własnym premierowym materiałem albo jako remixer. W najbliższym czasie gram w czeskiej Pradze oraz na Electronic Port Festival.

Tobiesobiemiastu: Powiedz mi coś o swoich muzycznych korzeniach czyli kiedy i gdzie pojawiła się w Twoim życiu muzyka elektroniczna ?

Tanzlife: Na pewno duży wpływ na moją świadomość muzyczną jeszcze za młodziaka miała kultowa i nieistniejąca już stacja muzyczna Viva Zwei. Później sam zacząłem wyszukiwać interesujące mnie rzeczy w muzyce pokroju Warp Records, Compost czy Wall Of Sound. Prawdę mówiąc, nie tylko klubowe dźwięki kształtowały mój styl czy świadomość słuchacza. Jestem fanem szeroko pojętej muzyki, głównie z nurtu alternatywnego. Myślę, że różnorodność gatunkowa, jaką lubię, miała wpływ na moje dzisiejsze produkcje. Ciężko wskazać jednak coś konkretnego, ponieważ wiele inspirujących mnie wtedy rzeczy, pochodziło z różnych gatunków i czasów powstania.

Tobiesobiemiastu: Gdybyś miał komuś kto nie zna muzyki elektronicznej zaproponować na początek pięć albumów co byś wybrał ?

Tanzlife: Royksopp – Melody AM 2.Kraftwerk – Man Machine 3. Radiohead – Kid A 4. Vangelis – Blade Runner 5. Boards of Canada – Music Has The Right to Children.

Tobiesobiemiastu: Jaka jest Twoim zdaniem kondycja szeroko pojętej muzyki house w Polsce ?

Tanzlife: Myślę że scena rozwija się w zadowalającym tempie, mam tu na myśli szeroko pojętą alternatywę elektroniczną. Może klubów nie ma tyle co na zachodzie i ale też nie możemy narzekać. Pojawia się coraz więcej nowych zdolnych ludzi którzy dodają co rusz nowe cegiełki po budowę solidnej sceny.

Tobiesobiemiastu: Dziękuję za rozmowę !

Tanzlife: Dziękuję !

39778136

Leave a Reply

